Bakan Bayraktar: Hedefimiz Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak

İFTAR PROGRAMINA KATILDIEnerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Aydın programı kapsamında Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Kent Meydanı İftar Programı'na katılarak vatandaşlara yemek dağıtıp, vatandaşlarla birlikte iftarını yaptı

Seza Nur ALPDÜNDAR, Melek FIRAT/ AYDIN,