- ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, Körfez ülkelerini kapsayan turunun ilk durağında, Birleşik Arap Emirlikleri'ne gitti.ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio'nun, dün gece Birleşik Arap Emirlikleri'nin (BAE) başkenti Abu Dabi'ye ulaştığı bildirildi. BAE Devlet Başkanı Muhammed bin Zayid Al Nahyan ile bir araya gelen Rubio'nun, bugün Kuveyt'e, yarın da Körfez İşbirliği Konseyi Toplantısı'na katılmak üzere Bahreyn'e geçmesi bekleniyor.
Dünya
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 12:51
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 12:51
ABD Dışişleri Bakanı Rubio, BAE'de
BAE, (DHA) - ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, Körfez ülkelerini kapsayan turunun ilk durağında, Birleşik Arap Emirlikleri'ne gitti
Dünya
24 Haziran 2026 - 12:51
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 12:51









