– EUROLEAGUE'in, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanmaya devam etmesine karar verdiği öğrenildi. EuroLeague yönetimi tarafından, Beşiktaş GAİN'in, 20'nci takım olarak EuroLeague'e katılmasına karar verildi. EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla devam etmesini kararlaştırdı. Buna göre Beşiktaş GAİN, Monaco'nun yerine 20'nci takım olarak EuroLeague'e katıldı.
Spor
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 13:24
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 13:24
Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de Fotoğraf eklendi
İSTANBUL, (DHA) – EUROLEAGUE'in, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanmaya devam etmesine karar verdiği öğrenildi
Spor
26 Haziran 2026 - 13:24
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 13:24









