İLETİŞİM Başkanı Burhanettin Duran, "2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum" dedi. İletişim Başkanı Duran, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesine ilişkin sanal medya hesabından mesaj paylaştı. Duran, "2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum. Evlatlarımızın yetişmesinde büyük emek ve fedakarlık gösteren kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman onların yanında olan değerli velilerimize teşekkür ediyorum. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın sağlıklı, huzurlu, verimli ve neşe dolu bir tatil geçirmelerini, yeni eğitim öğretim yılına dinlenmiş ve daha güçlü bir şekilde başlamalarını temenni ediyorum" dedi.
Genel
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 11:06
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 11:06
İletişim Başkanı Duran: Tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum
ANKARA, (DHA)- İLETİŞİM Başkanı Burhanettin Duran, "2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum" dedi
Genel
26 Haziran 2026 - 11:06
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 11:06
İlginizi Çekebilir








